perjantai 16. maaliskuuta 2012

Vaa'alla...

.. en uskaltanut edes käydä. Aivan älytöntä, miten mun painonpudotukseni ei vain onnistu, jotenkin omasta mielestäni söin ehkä parhaiten viikkoihin. Ja yhtenä päivänä korvasin perunan raejuustolla, ja toisena jätin toisen lämpimän aterian syömättä. Olen juonut melkeinpä päivittäin 2litraa vettä, ja tietysti välillä relaan, ja otan vain muutaman desin, koska kyllähän siihenkin kyllästyy, jos sitä yrittää väkisin ahtaa suuhunsa.
Tänäänkään en ottanut toista lämmintä ateriaa, ja aloitin päivän omenalla. Illalla käytiin sukulaisilla kylässä, ja otin vain yhden palan kääristä, mutta kotona otin palan kääristä, pullan, kolme doris-keksiä. Tiedän, kohtuutonta ja typerää !

Tänään mittariin pompsahti aivan älyttömät 1753 kcaloria !


Upeaa Jonny ! Aivan mahtavaa ! -44kg (KLIK)

2 kommenttia:

  1. Mulle ainakin on vaikea asia se, että laihduttaminen on niin pitkän tähtäimen juttu. On haastavaa skarpata joka ikinen päivä ja miettiä voinko syödä tuota ja tuota. Se kun ei auta, jos yhtenä päivänä syö ihanteellisesti ja muuten vähän miten sattuu :S

    On mullakin välissä ollut aina repsahtamisia ja läskeilykausia, mutta tärkeinta kai on se, että pitkällä tähtäimellä syntyy tuloksia. Onhan se ihan luonnollista, että ei se paino ihan suoraviivaisesti aina putoa!

    Ja voi kunpa joku aina kävisi mun puolesta kaupassa, niin en itse koskaan repsahtaisi ostamaan herkkuja! :D

    Mutta hei älä tosissaan ota pahalla mitään näitä mun sanomisia, koska tässä on vain minun mielipiteeni ja näkemykseni. Ei mitään yleisfaktaa. Kaikille toimivat eri jutut! :) Pitää vaan itse tosiaan olla rehellinen itselleen ja syömisilleen. Ei tuokaan sun mättäminen ole mikään katastrofi! Aloitat nyt vain puhtaalta pöydältä ja yrität parhaasti. Kannattaa etsiä netistä faktatietoa eri ruoista yms. Näin tietää tosiaan mitä kannattaa syödä :)

    VastaaPoista