perjantai 23. maaliskuuta 2012

PE*KELE

Miten ihmeessä painoni oli tänään 85kg ????!!!!!????? Tämä raukkis jättää nyt painonpudotushaasteen kesken. Ei tule mitään. Juuri kun rakentelin pilvilinnoja 82kg:sta, ja olin innoissani, että ainakaan paino ei ole noussut. Mitä mä teen väärin. Noh, ei auta surkuttelu. Kirvestä en ole vielä heittämässä kaivoon.
Mä olen onnistunut muuttamaan suurimman osan elämääni parempaan suuntaan, ja olen siitä hiton ylpeä ! Ehkä mun pitää vaan olla tiukempi ja treenata ahkerammin. ?

Vinkkejä ?

grrrrr !

Syömiset:


Aamupala:
- puolikas juustosämpylä ilman margariinia ja täytteitä

Lounas:
Selitän tässä sen verran, että kun suurin osa varmasti tietääkin, olen töissä koulussa, ja tänään oli sellainen päivä, että he valmistivat oppilaiden toiveruoan, joka oli hodareita ja salaatti, johon saa itse koota haluamansa kasvikset ja hedelmät.
- hodari + vähän lisukekastiketta ja kurkkusalaattia
- salaatti

Välipala:
- eilinen tortilla
- päällä vähän hot- salsaa
- iso muki kivennäisvettä

Iltapala:
- vähän papupataa
- novelle friss-sitruunakivennäisvesi 2 lasia
- raejuustoa lisänä

Iltasnacksit:
-porkkana
- pasteija
- doris-keksi




Liikunnat:
- 4km pyöräily
- tunnin lenkki koiran kanssa
- pallopeli 45min
- hyppynaruhyppelyt 320 hyppyä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti