torstai 1. maaliskuuta 2012

Ruokapäiväkirjaa...

Aamupala:
- x

Lounas:
-1dl lasagnea
- kaali-ananas-salaatti ja 1dl herneitä
- lasi maitoa

Välipala:
-kaksi keksinautin-täytekeksiä ja kolme alpen-patukkaa

Päivällinen:
- x

Iltapala:
-muki kahvia maidolla
- viili + 1tl sokeria
- vihreä omena kuorineen

Mies on kipeänä ja osti itselleen monta pussillista sipsiä. Arvatkaa oliko kauhea kiusaus ottaa se kuuluisa "yksi" ? - Kyllä, mutta samalla muistin, että hei, mä olen laihtunut kolme kiloa, ja ensi viikolla mä olen jo 83kilon puolella, jos mä jätän nuo sipsit pussiin. Kaksi kertaa mulla oli sipsi kädessä, haistoin sen ihanan hajun, mutta heitin molempina kertoina sipsit roskiin, kun kerran olin pidellyt. Eikä kyllä kirpassut, ei sitten yhtään ! Kolme kiloa tulee siitä, että painoin 87kg ennen bloggailun aloittamista, joten en ole sitä merkinnyt, vaan lähtöpaino on alkanut 86kg:sta :)

Liikunnat:
- 6km reipas hiihto (oli nousua ja laskua, sekä perus murtomaata) Aikaa meni n. 2 h
- ratsastus 1h melko reipas
- 1km kävelyä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti