lauantai 24. maaliskuuta 2012

Liikuntaa liikuntaa

Lueskelin tuossa lemppari-blogiani ja iloitsin siitä, miten huimasti hän on saavuttanut, kohta alle 100kg:ssa ! Ihan ällistyttävää. Itse junnaan aina ja aina vaan lähempänä lähtöpainoa. Miksi ? Kysymyksiä on, mutta selviääkö enemmän vastauksia, vai uusia kysymyksiä ? - Nii-in.

Eilen kävin tosiaan reippaalla lenkillä ja mies lähti koiran kanssa. Itse otin kävelysauvat ja tunsin oloni hieman mummomaiseksi sauvakävellen. Lenkin jälkeen tein vielä minimaalisen keppijumpan sauvoilla. (Askelkyykyt, joustot jne..) Hetken tunsin, että ihan oikeasti, ainakin henkisesti mä olen laihtunut ja olen oman elämäni supermalli ! :) Ne fiilikset on hienoja, jos kaikki muu kusee alleen. Mulla alkaa nyt koulu, kun tämä äitiyslomasijaisuus päättyy. Opiskelen opettajankoulutuksen nyt ihan loppuun asti.

Tänään liikuntasaldoksi muodostuu varmaan lenkki kävellen/sauvoilla/pyörällä, hyppynaru + zumba kapulatreeni  ja vatsat. Varmaan myös mennään tuon esikoisen kanssa pelailemaan pallollakin.

TIETÄÄKÖ JOKU, MIKÄ OLISI HYVÄ KALORIMÄÄRÄ SYÖDÄ, JOS LAIHDUTTAA ? :)
Senttipäivitystä:
Tänään mittailin taas, vaikka vasta 7pv. toukokuuta olisi kulunut 2kk edellisestä. Fiilis on niin katossa yhteensä aloituksesta -20cm Uskomatonta ! :)  Wau, hyvä minä ! Lisäsin vielä rinnanympäryksestä otetun mitan. :)

4 kommenttia:

  1. 1500 kcal on varmaan ihan soppeli laihduttajalle.

    VastaaPoista
  2. En tiiä puhutko mun blogista, mutta jos puhut niin kiva kuulla että/jos tykkäät blogistani :)

    Mä itse syön 700-1000kaloria päivässä ja mun mielipiteeni on 1200kaloria päivässä! :)

    Toivottavasti onnistuisit laihdutuksessasi! Se on tosiaan niin palkitsevaa, kun alkuun pääsee :)

    VastaaPoista
  3. Siitähän mä :) Tykkään kyllä ihan hirmusesti !

    Otetaan onkeen tästäkin :)

    Sitä toivon, nyt tämän suuren surun keskellä olisi hyvä saada jotain muuta ajateltavaa ja kaikki ajatukset iloisempiin asioihin, vaikka todella vaikeaa se on.

    VastaaPoista