maanantai 27. helmikuuta 2012

Pientä lipsumista havaittavissa ?

Söin nyt sitten vielä sen kolmannenkin jäätelön, huoh. Mutta nyt en aio edes harkita heittäväni hanskoja kehään. Tästä se taistelutahto vasta lähtee liikkeelle. Olin taas tänäänkin iltaa myöden vähän energisempi liikkumaan, vaikka iltapalankin vedin ihan överiksi. Nyt meinaa tulla yrppä kun edes ajattelee syövänsä elovenan kauramuroja - yrph ! ja itsepuristettua appelsiinimehua (joka oli kyllä hyvää <3) Mun pitäis taas juoda vettä ! Tänäänkään en juonut tippaakaan >:( Noh, huomenna heti aamusta, että lähtee nesteet liikkeelle... muutenkin taas seiskan herätys töihin. :D
hollywoodtuna.com

parentdish.co.uk


telegraph.co.uk

tvshark.com

Tuossa vähän kuvia, jotka ainakin mua motivoi :) Itse olen kyseisen tähden - Myleene Klass'in tavannut ihan livenä ja mulla on hänen nimmarinsakin, jonka sitten lopulta tatuoin ihooni, heh :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti